czwartek, 1 marca 2018

Sprostowanie


Witajcie ponownie. Mam nadzieję, że pierwszy bohater przypadł Wam do gustu ;) Jak zwrócił mi uwagę w komentarzu jeden z czytelników na temat imienia Gorlan, postanowiłem to sprawdzić i dzięki temu wiem, skąd w mojej głowie wziął się ten pomysł. Jak się okazuje, Gorlan jest jednym z lenn w serii "Zwiadowcy" Flanagana. Co lepsze (bądź gorsze) pierwsza część nosi tytuł "Ruiny Gorlanu". Niestety nie skojarzyłem tego faktu wcześniej. Co do zmiany imienia jeszcze się nad tym zastanowię, choć na ten moment jestem bardziej skłonny co do tego, żeby je zmienić. Jeśli tylko podejmę decyzję, od razu się tym z Wami podzielę. Śmiało możecie natomiast wyrazić swoją opinie na ten temat w komentarzu. Kolejny wpis, który zdradzi coś więcej na temat książki, zamieszczę jeszcze dziś wieczorem, bądź jutro. 

Dobrego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To tak dla mnie ;)

W życiu każdego człowieka stąpającego po tym jakże brudnym i zafajdanym zdradą świecie pełnym fałszu i zazdrości przychodzi taki moment, w...